Friday, June 24, 2005

感情房子

untitled
主題 : 岩頭沙半島的月光景
拍攝地 : 西貢清水灣半島銀線灣



每個人都期待著一份至死不渝的感情,但要明白,感情如房子,建造成偷工減料就會成危樓,年久失修莫名其妙就會長出"壁癌",有時因原來施工不良就會漏水,有時一個大颱風會吹破玻璃,有時也可能遇上地震來摧殘,還有,所有的房子都一樣,即使是監獄,也總有一扇可以進出的門。

不需因為懼怕而喪失美好的渴望,想想怎樣蓋房子的問題倒是真的。

如果我要蓋一間感情的房子,希望如照片同樣的寂靜;美麗;完美,也如這個Blog的名字。

送給對感情仍抱希望的人^_^

2 comments:

Anonymous said...

我都好認同每個人都期待一份死不渝的感情但我同時認為愛既學問真係好深好深, 都係順其自然好d, hehe~~~~

同埋當相愛後,發現路途崎嶇,o係愛海中翻騰,容易哭,容易怒,更容易累;耐力不夠,緣份就此告忠

但係我同時覺得能夠相識,相遇,都係上天既厚待

如果愛一個不愛自己既人,自己又唔願放手,很痛,很難過, 連朋友見到都覺得心傷

有好多人當倩場失意既時候好多時都會問自己既問題:
是自己太差嗎?還是對方愛的人太好嗎?一次又一次的等待,一次又一次的拒絕,能夠等到被接受的一日嗎?自已為甚麼還不放手呢?

我希望你夢想成真!

如果搵到dream house記住預埋我一齊住呀!
係呀, 我搬左喇得閒黎探下我啦....hahaha~~

Carrie said...

Thank you and I've visited your new home la!